Rysunek Tygodnia - dzisiejszy najlepszy rysunek

Rysunek tygodnia - najlepszy rysunek z ostatnich siedmiu dni


Od dziś od 25.11.2017 postanowiłam poprowadzić bloga. I na pierwszy rzut pójdzie to co wydarzyło się w moim życiu dopiero co. Oto mój kolega Tymek Dąbrowski dostał rysunek tygodnia. No i uważam, że należał mu się.
Oto on :
namalowana czacha - czaszka malowana aerogrfaem

Ależ mi się to podoba! Jest Genialne.
Co ciekawe oboje chodzimy na kurs do Pracowni DOMIN i on siedzi w pokoju obok. Ja nie wiem jak Oni to robią. Zapisywałam się tak żeby spróbować a teraz nie mogę doczekać się zajęć. Tymek jest na wyższym poziomie ale ja mam nadzieję że kiedyś też tak będę.

Chciałbym malować jak wielki mistrz tej pracowni Grzesiek Wróbel. Jest niesamowity w akwareli ale to jeszcze nie ten czas ;) Muszę popracować ... chcę popracować !

Zobacz niesamowite akwarele warszawskich wieżowców

Wiele przede mną ale aż kipię entuzjazmem do rysowania. To na tyle "mój kochany dzienniczku" wracam do innych rysować. Bo oprócz tradycyjnych zajęć mamy  w Dominie Wolną Pracownię na której sobie zostaję.



Komentarze

Popularne posty